Only One (feat. Paul McCartney) - Kanye West

感觉这首歌很适合给百万,歌词很贴心了
连歌名都很点题,
他最爱的one,
only one.
不知道有没有大大拿去剪个视频啥的发挥一下呢♥
没有的话品一品也可以~


"I think the storm ran out of rain the clouds are moving

我想历经狂风暴雨 终会守得云开

I know you're happy cause I can see it

我知道你现在很幸福 因为我能看到

So tell the voice inside ya head to believe it

因此告诉你脑海中那个声音,要相信这一切

I talked to god about you he said he sent you an angel

我跟上帝提到了你 祂说祂会给你派个天使

And look at all that he gave you

看看祂所恩赐的吧

You asked for one and you got two

看看他为你付出的一切

You know I never left you

而你也懂我从未离开过你

Cause every road

因为

that leads to heaven's right inside you

每条通往天堂的路都藏你心间

So I can say

于是我说

Hello my only one just like the morning sun

我唯一的爱 你像是那晨光一样美好

You'll keep on rising till the sky knows your name

你向上攀登 直到整个世界都知晓你的名字

And you're still my chosen one

我唯一的爱

remember who you are

要时刻铭记最真的自我

No you're not perfect but you're not your mistakes

你并非完美 但那并非你的问题

Hey hey hey hey

嘿 嘿 嘿 嘿

Oh the good outweighs the bad even on your worst day

即便并不如意之时 一切仍然美好

Remember how i'd say hey hey one day

要记得我曾说过的 有一天

You'll be the man you always knew you could be

你会实现梦想 变成你渴望的那个人

And if you knew how proud I was

如果你懂我有多为你感到骄傲

You'd never shed a tear have a fear

你就不该流一滴泪 有一丝畏惧

No you wouldn't do that

不 你绝不会那样做

And know I didn't pick the day to turn the page

深知我无从选择翻开人生新篇章的日期

And I hear you say

我听到你的叮嘱

Hello my only one remember who you are

我唯一的爱 要时刻铭记最真的自我

You got the world cause you got love in your hands

拥有爱 你我拥有整个世界

And you're still my chosen one

假如有来生 你仍是我的不二选择

So can you understand one day you'll understand

你懂我的苦心吗 相信有一天你终会懂

So hear me out hear me out

就听我说完

I won't go I won't go

我绝不会离开你 弃你而去

No goodbyes no goodbyes

不要说离别 不要说再见

Just hello just hello

就道一声你好 道一声你好

And when you cry I will cry

当你悲伤哭泣时我也会泪水涟涟

And when you smile I will smile

当你开怀大笑时我才会展露笑颜

And next time when I look in your eyes

下一次 当我直视你的双眸时

We'll have wings and we'll fly

我们都会拥有双翅一起展翅飞翔

Hello my only one remember morning sun

我唯一的爱 你像是那晨光一样美好

You'll keep on rising till the sky knows your name

你向上攀登 直到整个世界都知晓你的名字

And you're still my chosen one remember who you are

我唯一的爱 要时刻铭记最真的自我"

评论 ( 10 )
热度 ( 41 )

© 景嵘 | Powered by LOFTER